perjantai 30. joulukuuta 2016

Uutta ulkoasua uudeksi vuodeksi!

Joulu tuli ja meni, joulukalenterikin jäi hieman kesken. Vähän ehkä ärsyttää, sillä mulla kyllä olisi ollut vielä postauksia julkaisematta, mutta en vain ennättänyt niitä julkaisemaan.
Ennen joulua mulle iski ihan kamala kuume ja olin monta päivää ihan sängyn pohjalla.
Pontekin on ollut vähän kevyemmällä plussakelien yllättäessä, sillä kenttä ja tiet on ollut tosi huonossa kunnossa. Nyt kuitenkin kenttää on jonkunverran laiteltu ja siinä pystyy kevyesti menemään, nyt kun itsekin olen jo terve.
Kuviakin on ihan kamala läjä julkaistavana!

Sain myös uuden ulkoasun näin uudeksi vuodeksi. ;) Ulkoasun taiteili GW Graphiquesin Ida. Tykkään tästä uudesta "lookista" tosi paljon, se tuo vähän uutta ilmettä blogiinkin!
Vanha ulkoasu alkoi käymään vähän liian syksyiseksi ja muutos olikin jo paikallaan!
Nyt uudella innolla tulevaa vuotta kohti!

 Kuitenkin pidemmittä puheitta toivotan kaikille lukijoille oikein hyvää uutta vuotta!

Kaikki kuvat c) Suvi Nieminen










4 kommenttia:

  1. Tää sun hevonen on kyllä tosi kaunis! Liityin lukijaksi, mukava seurailla mikkeliläisten blogeja. :D

    VastaaPoista
  2. http://my-finest.blogspot.fi/2017/01/haastepostaus-hevoseltani-olen-oppinut.html?m=1

    Sut on haastettu! ;)

    VastaaPoista

Sana on vapaa,kuitenkin muistakaa kommentoida asiallisesti! :)