torstai 31. joulukuuta 2015

Vuosi 2015


Vuosi 2015 on ollut todella opettava ihan jokaisella elämän osa-alueella. Koulukavereiden kanssa on lähennetty yhä enemmän ja luokan yhteishenki on parantunut huimasti,oon oppinut todella paljon pitkistä työharjoitteluista ja kehittynyt ohjaajana ja onnistunut vahvistamaan omaa persoonaani ohjaajana,joka on aivan mahtavaa! Myös lähikaveripiiristä on karsittu ne pois,ketkä ei ystävyyssuhteen arvoisia ole ja etsivät hyötyä,jäljelle on jäänyt ne ihmiset,jotka on myötä- ja vastatuulissa mukana.




Hevosten kanssa kehitystä on havaittavissa. Lapin kanssa ollaan valmentauduttu ihan hulluna,talvella maneesilla eri opettajien silmän alla ja kesällä taas kotona ihan vakkareiden kanssa. 

Kesällä kehityin ehkä tiheimpään tahtiin. Päästiin valmennuksissa kokeilemaan juttuja,mitkä oli ollut mulle ihan pimeän usvan peitossa ja koin monta ahaa- elämystä,sain itsevarmuutta ja itsetuntoni kohosi huimasti,sain paljon vinkkejä ja korjattiin virheitä,mitä tein ihan tietämättä.


Tässä kollaasissa on kyllä vain puolet niistä parhaimmista hetkistä ja valitettavasti kuvia vain keväältä ja kesältä.







Mun ja Lapin välinen luottamus ja välittäminen on vaan voimistunut taas tämän vuoden aikana ja oon siitä ihan sairaan onnellinen. Ollaan päästy ylittämään muutamat esteet ja oon päässy yli mun hirveestä estekammosta,olen huomannut,että Lapilla uskallan lähteä ilman satulaa yksin pienelle maastolenkille,vaikka tämä oli ihan mahdoton ajatus vielä reilu vuosi sitten. Lapilla oli tapana olla maastossa vähän arvaamaton ja säikkyä ihan kaikkea mahdollista ja ottaa hirveitä kengurunloikkia. Nyt me molemmat tykätään käydä sillointällöi maastossa laukkaamassa niin kovaa,kun tassuista lähtee.

En tee tästä kamalaa selostuspostausta,vaan olen kasannut kuluneelta vuodelta vähän videokoostetta yhteen! Miten teidän vuosi on mennyt?




2 kommenttia:

  1. Meinaatteko käydä Lapin kanssa tänä vuonna koulukisoissa? Tai kisoissa ylipäätänsä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan parit harkka- tai seurakisat käydään pyörähtää. :) Olihan meillä tavoitteena tähdätä jo alueluokkiin,mut Lapilla rupee olemaan jo ikää sen verran,et keskitytään oppimaan uusia juttuja valmennuksissa ja pitää vaan kivaa ja jos sillontällöin kisoissa käydään perseilemässä. :>

      Poista

Sana on vapaa,kuitenkin muistakaa kommentoida asiallisesti! :)