keskiviikko 17. elokuuta 2016

Elokuun ostokset

Näin alkuun kiitokset kaikille lukijoille osanotoista ja ihanista kommenteista! Olen niin kiitollinen,että mulla on näinkin paljon hyviä ystäviä ,jotka ovat olleet näinä päivinä tukena ja kuunnelleet mun jatkuvaa itkua. Kaikki se koko kesän stressi ja huoli laukesi maanantaina ja nosti kovan kuumeen ja veti mut sängyn pohjalle,mutta nyt kuitenkin näyttää siltä,että elämä voittaa. Kotiin en edes harkinnut meneväni,vaikkei opistolla kipeänä saisi ollakkaan,mutta täällä mulla on kokoajan ihmisiä ympärillä ja siitä syystä mulla onkin jo ns. rauhallisempi olo.

Mutta kuitenkin postauksen aiheeseen! Tässä elokuussa on isompaa,sekä pienenpää ostosta,joita esittelen tässä hieman! Kaikki kuvat lainattu netistä.



NIhan ensimmäisenä Rambo Micklemit Horzelta. Näitä suunnittelin jo tositosi pitkään,mutta ei ikinä jäänytkään niin paljoa rahaa "ylimääräistä". Olen kuullut näistä suitsista pelkkää hyvää ja haluan itsekin testata onko hintansa väärti.



Toki Suitsisopista vähän blingiä Micklemeihin. Katselin tuota otsapantaa jo liikkeellä kun kävimme kesällä Kuopiossa.



Horzelta kokopaikkaiseit ratsastushousut, Harmikseni nämä eivät olleet vielä alessa,kun tilausta tein. Mulla kun yhdet reikäiset ratsarit,joita pidän melkein aina,enkä kehtaisi valmennushousuilla mennä muutakuin valkoissa. :D Nämä ovat kyllä niin siistin näköiset,että kehtaa pitää vaikka valkoissakin!



Seiskatalli putiikista vielä vedellä aktivoituvat kylmäyssuojat. Ostin keväällä pakastettavat kylmäyssuojat,mutta en sitten muistanut,ettei uudella tallilla ole pakastinta,joten jouduin ne myymään kirppiksellä. Mutta nämä olivat mielestäni niin kätevän oloiset,että oli pakko tilata ja vieläpä tarjouksessa!

Yritin ostaa kaikkea järkevää,sillä meillä on ennestään niin paljon tavaraa,ettei edes kaapissa ole enää tilaa ja puolet on varastossamme. Saa nähdä joutuuko vielä satulaostoksille lähteä,mutta toivottavasti ei! Haluan olla sen verran salaperäinen,että en paljasta vielä sitä kelle nämä tavarat tulee. ;)

Mitä tykkäätte välillä tämmöisistä postauksista?

2 kommenttia:

Sana on vapaa,kuitenkin muistakaa kommentoida asiallisesti! :)