maanantai 13. huhtikuuta 2015

uusi ulkoasu,kuulumiset + video!



Hellou!

Saatiin uusi banneri ja muokkasin hieman taustaa siihen sopivaksi! Olen todella tyytyväinen banneriin,se on sopivan yksinkertainen ja selkeä! Kiitän viellä kerran Iddeä bannerista! Ja muille tiedoksi,että Idde tekee bannereita harrastukseen,voin kyllä lämpimästi suositella. 
linkki Idden blogiin ! Linkistä pääsette Idan omaan blogiin,jossa kertoo kisoista ja valmennuksista oman estehevosensa Codan kanssa. 

Olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja päättänyt pyhittää aikaa myös bloggaamiseen! Työharjoittelussa on ollut todella mukavaa ja aika on mennyt harmillisen nopeasti. Olen suunnitellut jo monta ohjausta ja huomenna pääsenkin ohjaamaan jo! Alan myös vetämään ponikerhoa,joka pidetään joka viikko kuuden viikon ajan,hieman jännittää! 

Lapikin on kulkenut erittäin mukavasti,mitä nyt välillä itse olen ollut hieman laiska tai hukassa ja saanut taas huomata,että hevonen ei kulje yksin,vaan joudun oikeasti tekemään töitä. 





Olen keskittynyt taas aika paljon istuntaan,varsinkin laukassa. Yleensä laukassa mun ylävartalo lähtee liikaa liikkeeseen mukaan ja huojun kyydissä. Myös harjoitusravissa iän ikuisena ongelmana on ollut kädet ja ryhti. Olen tyytyväinen,että jalkani pysyvät nykyään helposti pitkänä,eikä kovinkaan paljoa karkaile.


Tarvitsen enemmän voimaa keskivartaloon ja aion ottaa sen teemaksi salilla! Tarkoituksena olisi taas palata saleilun arkeen,kun en tässä muutamaan viikkoon ole taas kerennyt käymään.
Kävin ravitsemusterapeutilla maaliskuussa ja suunniteltiin salia tukeva ruokavalio,tietenkin siitäkin ollaan lipsuttu hieman.. hehe! On korkea aika ottaa itseään taas niskasta kiinni ja reipastua,varmasti rupeaa taas aerobiset kiinnostamaan,kun ulkona on niin hyvä ilma,ettei kehtaa sisällekkään jäädä.

Lapi ei olisi jaksanu poseilla yhtään meille,eikä saatu siitä kunnon "rakennekuvaa" ollenkaan. :D

Anyway,olen kuumeisesti odotellut kisakutsuja. Ehdittiinkin jo ilmottautua Tuokoille koulukisoihin,mutta paikat olikin jo täynnä.. Hieman harmitti,mutta onpahan enemmän aikaa treenata! 

Mulla on taas videomateriaalia pääsiäismaanantain valmennuksesta!

Otettiin Tiinalta joku  30min valmennus maneesilla ennen hyppääjiä, ja mentiin avoja ravissa ja laukassa pitkä sivu ja pituushalkaisijalta aina väistettiin laukassa ja ravissa.
Laukkaväistöjen jälkeen vaihdettiin laukka ja mentiin toiseen suuntaan. Omasta mielestäni todella kiva tehtävä,tykkään todella paljon tehdä väistöjä. Saatiin Lapin kanssa paljon kehuja ja olin todella tyytyväinen itseeni,että jaksoin keskittyä ihan hyvin,ja todella tyytyväinen heppaan,kun hän niin nöyrästi teki kaiken mitä pyydettiin!









                                                 


7 kommenttia:

  1. Hieno blodi Ronja! �� Olet hyvä ratsastaja ja sulla on hieno hevonen ��

    VastaaPoista
  2. Minkä rotunen tää sun heppanen on? :)

    VastaaPoista
  3. Mistä heppanen on tullut teille? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus vuosia sitten haettiin jostai landelta. :D Mulla ei oo tarkempaa tietää mistä,kun mukana en oo ollu.

      Poista
  4. Analysoit ja kerrot hyvin istuntasi virheitä, itse tykkään lukea sellaista tekstiä. Kuvia on aika vähän, mutta eihän aina voi saada kuvaajaa (: Video on mukava lisä postaukseen ja ulkoasu on aika kiva! Sininen väri on vaan aika talvinen, mutta ompa omassanikin blogissani sinistä vielä, hehe! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta! :) pitäis varmaan ostaa toi kuuluisa selfiekeppi,ni ei tartteis kuvaajaa! Mulla oli aikaisemmin vaaleanpunainen tausta ja halusin jotain "rauhallista" väriä ja sininen sopi siihen hyvin! Varmaan joskus kun on aikaa ja mielenkiintoa kikkailla enemmän bloggerin kanssa,niin muutan tätä koko olemusta vähän paremmaksi!

      Poista

Sana on vapaa,kuitenkin muistakaa kommentoida asiallisesti! :)