sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Kisakuulumisia



Heipsunkeipsun!

 Oon niin poikki just nyt! :D Koko viikon olen juossut paikasta toiseen. Koulussa olen tehnyt kokeita enemmän kun laki sallii. Yks päivä tein 3 koetta putkeen,ja meinasi kyllä pää levitä.:D Viikko on ollut myös valmmennuksia täynnä. Koulusta olen mennyt aina melkeenpä suoraan tallille ja sieltä kotiin. Synttäreitäkin vietettiin. Mun synttäripäivän kunniaksi pakattiin Lapipoika kyytiin ja huristeltiin Savelan Tallille Elinan yksityistunnille. Se oli kyllä yks parhaista lahjoista! Valkka oli kyllä ihan huippu! Opin taas uusia asioita ja parasta on se,että opin taas ymmärtämään Lapia enemmän ja sitä,miten sitä kuuluu ratsastaa. :) 


Olen siis ottanut vakkariopelta yhteensä 4 valmennusta + Elinan valkka ennen kisoja. Suotiin Lapille perjantai kokonaan vapaaksi,ettei herra pala loppuun.

Tämä kisapäivä on ollut taas aika vilkas... :D Itse olin aamulla ajoissa valmiina,mutta äiti sähläs ja unohteli tavaroita jne. :D Jossain vaiheessa uhkaavasti näytti siltä,että emme pääse edes paikalle,mutta kyllä me sitten selvittiin! 


pieni projecti oli saada taas apina kyytiin. :D

Oli ihan loistosääkin! Lapi käyttäytyi kisapaikalla todella hyvin! Mitään mörköjä ei ollut,eikä kertaakaan "säikähtänyt" mitään. Ratsastaessakin Lapi rentoutui tosi nopeasti ja itsellenikin tuli todella hyvä fiilis.






Kuuman sään vuoksi rupesin itsekin väsähtämään ennen radalle menoa. Rata meni muuten hyvin,lukuunottamatta muutamaa huonoa kulmaa,mutkaa ja huonoja laukkoja. 




Olen tyytyväinen suoritukseen ja siihen,että lähdettiin sieltä pois ihan hyvillä fiiliksillä. Tottakai olisin voinut yrittää enemmän,mutta tämä meni nyt näin.Voin lohduttautua ajatuksella,että luokka oli oikeasti aika vaikea omalla tavallaan.  Loppupeleissä sijoituttiin kahdeksanneksi. Tämäkin oli nyt tämmöinen pikapäivitys,pahoittelen. Mutta juuri nyt olen niiiin väsynyt,että aion tämän päivän vaan levätä ja nauttia auringosta! :D

6 kommenttia:

Sana on vapaa,kuitenkin muistakaa kommentoida asiallisesti! :)