perjantai 2. joulukuuta 2016

Joulukalenteri luukku 3 : Top5 lempibiisit



Halusin tuoda tähän joulukalenteriin hieman jotain erilaistakin! Oon ihminen,jolle musiikki merkitsee tosi paljon ja kuuntelenkin melkeinpä joka tilanteessa musiikkia,jos vain mahdollista.
Oon parin vuoden aikana löytänyt tosi paljon hyviä bändejä ja mun musamaku on nykyään aika laidasta laitaan, vaikka nuorempana olin tosi "genreuskollinen". Yleensä kun löydän jonkun hyvän bändin tai biisin, luukutan sitä kyllästymiseen asti!

Musiikki piristää huonoakin päivään, paras lääke sydänsuruihinkin on soittolistallinen hyviä biisejä! 
Meikkaaminen sujuu paljon sutjakkaammin kun taustalla on hyvää musiikkia.
Myös treeneihin tuo lisää poweria ja puhtia kun kuulokkeista kuuluu jotain tosi menevää ja välillä on myös vaan kiva kuljeksia ympäriinsä,uppoutua omiin ajatuksiin ja antaa musiikin soida, hengittää ulkona raitista ilmaa ja tuntea kuinka koko mieli rauhoittuu ja rentoutuu ja stressi poistuu kehosta. 


Mutta itse biiseihin! Kaikki eivät varmasti tykkää,mutta tässä mun lempibiisejä,jotka ovat tällä hetkellä kovimmassa soitossa. 

1. Danzig - mother



 
Ei voi muuta sanoa kun tykkään,tykkään,tykkään! Poikaystävä kuunteli itse tämän biisin puhki ja minä toki perässä. Danzig on aikoja sitten laulanut mun lempibändissä Misfitsissä,mutta hänen soolotuotantoa en ole ennen paljoa kuunnellut. Musiikki on just mun tyylistä ja tuo tyypin ääni on vaan ihan täyttä lovea! 




2. W.A.S.P - Paint it black



Wasp on yks lempibändeistä jo vuosien takaa, kerran käynyt jopa livenäkin tsiigailemassa! Niin paljon muistoja! Tämä biisi siis on cover versio Rolling Stonesin paint it black- biisistä. Rakastan yli kaiken Blackien ääntä ja tää bändi on vaan rakkautta.

3. Mr. Big - Wild world




Tää biisi vaan kolahti ja kovaa. Taisin jopa muutaman kyyneleen tirauttaa tän ekan kerran kuullessani,enkä edes tiedä mikä tässä niin paljon kosketti.

4. Yngwie Malmsteen - qimme qimme qimme




Katsottiin vähän aika sitten luokkakavereiden kanssa asuntolan leffahuoneella Mamma Mia- elokuva, joka on siis täynnä Abban covereita ja niitähän muuten kuunneltiin enemmän kun tarpeeksi. Joskus vuosia sitten kuuntelin tän biisin niin "loppuun", etten ole moneen vuoteen sitä pystynyt edes miettimään, mutta "löysin" tämän uudestaan ja olen jo useamman päivän luukkuttanut putkeen samaista biisiä putkeen.

5. Alma - Karma




En tykännyt tästä alkuun yhtään, kun soi radiossa kokoajan, mutta sitten löysin itseni kuuntelemasta eräs aamu meikatessa ja tykästyin kovasti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa,kuitenkin muistakaa kommentoida asiallisesti! :)